У В Е Д О М Л Е Н И Е
Община Ветово започва на 21.02.2024 г. изпълнението на проект с № BG06RDNP001-7.017-0071 с наименование „Рехабилитация и реконструкция на ул. „Баба Тонка“ и ул. „Желю Войвода“ гр. Ветово и рехабилитация и реконструкция на ул. „Дянко Стефанов“ и ул. „Димчо Дебелянов“ гр. Глоджево" на стойност 1955794.16 (един милион деветстотин петдесет и пет хиляди седемстотин деветдесет и четири лева и шестнадесет стотинки) лева, във връзка с АДМИНИСТРАТИВЕН ДОГОВОР № BG06RDNP001-7.017-0071-C01 от 15.09.2023 г. ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ ПО ПРОГРАМАТА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ ЗА ПЕРИОДА 2014-2020 г. По Процедура чрез подбор на проектни предложения по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура” от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони”.
Срокът на изпълнение на обекта е 110 /сто и десет/ календарни дни от откриването на строителната площадка.
Изпълнител на обекта е „ТЕХНО-ЕНЕРДЖИ“ ООД.
Улица „Баба Тонка“ е част от второстепенната улична мрежа на гр. Ветово.
Съгласно Чл.16, (1) и (2) на Наредба № РД-02-20-2 от 20 декември 2017г. (за планиране и проектиране на комуникационно - транспортната система на урбанизираните територии) тя е обслужваща улица V клас.
Улица „Желю войвода“ е част от второстепенната улична мрежа на гр. Ветово.
Съгласно Чл.16, (1) и (2) на Наредба № РД-02-20-2 от 20 декември 2017г. (за планиране и проектиране на комуникационно - транспортната система на урбанизираните територии) тя е обслужваща улица V клас.
Съществуващото състояние на уличните настилки и на двете улици е много лошо. Старата асфалтова настилка е силно компрометирана, на много места липсва и платното е изровено.
Целта на проекта е да подобри транспортно - експлоатационните характеристики на улиците и осигуряване на условия за безопасност на движението и добро отводняване.
Улица „Димчо Дебелянов“ е част от второстепенната улична мрежа на гр. Глоджево.
Съгласно Чл.16, (1) и (2) на Наредба № РД-02-20-2 от 20 декември 2017г. (за планиране и проектиране на комуникационно - транспортната система на урбанизираните територии) тя е обслужваща улица V клас.
Улица „Дянко Стефанов“ е част от второстепенната улична мрежа на гр. Глоджево.
Съгласно Чл.16, (1) и (2) на Наредба № РД-02-20-2 от 20 декември 2017г. (за планиране и проектиране на комуникационно - транспортната система на урбанизираните територии) тя е обслужваща улица V клас.
Съществуващото състояние на уличните настилки и на двете улици е много лошо. Старата асфалтова настилка е силно компрометирана, на много места липсва и платното е изровено.
Целта на проекта е да подобри транспортно - експлоатационните характеристики на улиците и осигуряване на условия за безопасност на движението и добро отводняване.
УЛИЦА „БАБА ТОНКА“
Запазва се съществуващото ситуационното направление на улицата. Ремонтни дейности по улицата ще се извършват на дължина 744.65м. Ситуационно тя е в прави елементи и хоризонтални чупки. Ремонтни дейности ще се извършват по улицата от км 0+000 до км 0+744.65.
На кръстовищата уличното платно е със закръгление към пресечните улици, съобразно съществуващата ситуация.
Предвиждат се ремонтнтни работи само по уличното платно и бордюрите.
Пътно платно:
- нивелетно фрезоване на съществуващата асфалтова настилка;
- 5см плътен асфалтобетон с Е=1200МРа;
Предвижда се направа на настилка със същата конструкция и по пресечните улици.
В участъците, където уличното платно се уширява се предвижда изграждане на цялостна конструкция:
- 5см плътен асфалтобетон с Е=1200МРа;
- 5см порьозен асфалтобетон с Е=950МРа;
- 30см НТК (0-63мм) върху подравнена и уплътнена земна основа.
Бордюри:
Платното е ограничено към тротоара с пътни бордюри 25/15/50 върху бетон С 20/25. Разрушената тротоарна настилка при демонтажа на съществуващите бордюри се възстановява:
- Обратно поставяне на съществуващата настилка;
- 5см пясъчен слой;
- 20см НТК (0-63мм) върху уплътнена земна основа.
УЛИЦА „ЖЕЛЮ ВОЙВОДА“
Запазва се съществуващото ситуационното направление на улицата. Ремонтни дейности по улицата ще се извършват на дължина 571.50м и включват една крива с радиус R=100м и дължина 28.71м и хоризонтални чупки. Ремонтни дейности ще се извършват по улицата от км 0+000 до км 0+620.00.
Предвиждат се ремонтнтни работи само по уличното платно и бордюрите.
Пътно платно:
- нивелетно фрезоване на съществуващата асфалтова настилка;
- 5см плътен асфалтобетон с Е=1200МРа;
Предвижда се направа на настилка със същата конструкция и по пресечните улици.
В участъците, където уличното платно се уширява се предвижда изграждане на цялостна конструкция:
- 5см плътен асфалтобетон с Е=1200МРа;
- 5-6 см порьозен асфалтобетон с Е=950МРа;
- 30см НТК (0-63мм) върху подравнена и уплътнена земна основа.
Бордюри:
Платното е ограничено към тротоара с пътни бордюри 15/25/50 върху бетон С 20/25. Разрушената тротоарна настилка при демонтажа на съществуващите бордюри се възстановява:
Обратно поставяне на съществуващата настилка;
- 5см пясъчен слой;
- 20см НТК (0-63мм) върху уплътнена земна основа.
От км 0+037.70 до км 0+096.70 се запазват съществуващите бордюри.
Нарушените съществуващи зелени площи се възстановяват с обратен насип от подходящ материал.
УЛИЦА „ДЯНКО СТЕФАНОВ“
Запазва се съществуващото ситуационното направление на улицата. Ремонтни дейности ще се извършват по улицата от км 0+049 до км 0+592.25м.
Ситуационно трасето е в прави елементи и хоризонтални чупки.
На кръстовищата уличното платно е със закръгление към пресечните улици, съобразно съществуващата ситуация.
Предвиждат се ремонтни работи само по уличното платно, като се запазват съществуващите бордюри.
Пътно платно
- нивелетно фрезоване на съществуващата асфалтова настилка;
- 5см плътен асфалтобетон с Е=1200МРа;
Предвижда се направа на настилка със същата конструкция и по пресечните улици.
УЛИЦА „ДИМЧО ДЕБЕЛЯНОВ“
Запазва се ситуационното направление на улицата, като се следват регулационните линии. Ремонтни дейности ще се извършват по улицата от км 0+000 до км 239.00м и от км 0+392 до км 0+940. В участък от км 0+239.00 до км 0+940.00 с дължина 153м няма да се извършват ремонтни дейности.
Ситуационно трасето е в прави елементи, хоризонтални криви и хоризонтални чупки.
На кръстовищата уличното платно е със закръгление към пресечните улици, съобразно съществуващата ситуация.
Предвиждат се ремонтни работи по уличното платно и бордюрите.
Пътно платно:
- нивелетно фрезоване на съществуващата асфалтова настилка;
- 4см плътен асфалтобетон с Е=1200МРа;
- 6см порьозен асфалтобетон с Е=950МРа върху съществуващата пътна основа.
Предвижда се направа на настилка със същата конструкция и по пресечните улици.
В участъците, където уличното платно се уширява се предвижда изграждане на цялостна конструкция:
- 4см плътен асфалтобетон с Е=1200МРа;
- 6см порьозен асфалтобетон с Е=950МРа;
- 30см НТК (0-63мм) върху подравнена и уплътнена земна основа.
Бордюри:
Платното е ограничено към тротоара с пътни бордюри 15/25/50 върху бетон С 20/25. Разрушената тротоарна настилка при демонтажа на съществуващите бордюри се възстановява:
- Обратно поставяне на съществуващата настилка;
- 5см пясъчен слой;
- 20см НТК (0-63мм) върху уплътнена земна основа.
Нарушените съществуващи зелени площи при демонтажа на съществуващите бордюри се възстановяват с обратен насип от подходящ материал.