ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на конкурс за назначаване на държавен служител
Община Ветово със седалище и адрес: гр. Ветово, ул. „Трети март“ №2 на основание чл.10а, ал.2 от ЗДСл, във връзка с чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) и Заповед №РД-525/17.07.2023 г. на Кмета на Община Ветово обявява конкурс за назначаване на държавен служител при следните условия:
Конкурсът се обявява за длъжността
Главен вътрешен одитор в звено „Вътрешен одит“
- Кратко описание на длъжността: Главен вътрешен одитор
Подпомага дейността на кмета на общината за изграждането и функционирането на адекватни и ефективни системи за финансово управление и контрол като ръководи дейността по вътрешния одит съгласно Закона за вътрешния одит в публичния сектор (ЗВОПС). Планира, организира, координира и контролира дейността по вътрешния одит на всички структури, програми, дейности и процеси в общината включително и на разпоредители със средства от Европейския съюз, както и на разпоредителите от по-ниска степен. Планира, извършва и докладва дейността по вътрешен одит в съответствие с действащото законодателство, Стандартите за вътрешен одит, Етичния кодекс на вътрешните одитори, Статута на звеното за вътрешен одит и утвърдената от министъра на финансите методология за вътрешен одит в публичния сектор. Организира изготвянето на базата на оценка на риска 3-годишен стратегически план и годишен план за дейността си, които се утвърждават от кмета на общината и съгласуват с Общинския съвет. Изисква и изготвя одитен план за всеки одитен ангажимент, който съдържа обхват, цели, времетраене и разпределение на ресурсите за изпълнение на ангажимента. Дава независима и обективна оценка за състоянието на одитираните системи за финансово управление и контрол. Проверява и оценява: съответствието на дейността със законите, подзаконовите нормативни актове, вътрешните актове и договорите; надеждността и всеобхватността на финансовата и оперативната информация; създадената организация по опазване на активите и информацията, както и ефективността. Организира изготвянето и представя на кмета на общината годишен доклад за дейността по вътрешен одит. та, ефикасността и икономичността на операциите и изпълнението на договорите и поетите ангажименти и др.
- Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове за заемане на съответната длъжност:
- Минимална степен на завършено образование: бакалавър;
- Професионален опит: 2 години;
- Гражданство: български гражданин (чл. 7, ал. 4 от ЗДСл.);
- Кандидатите трябва да отговарят на изискванията, определени в чл. 7, ал. 1 и ал. 2 от ЗДСл;
- да притежава сертификат „вътрешен одитор в публичния сектор“, издаден от министъра на финансите след успешно положен изпит по чл. 53 от ЗВОПС или валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор.
- Допълнителни изисквания към изпълнителя на длъжността, определени въз основа на компетентностите:
- аналитична компетентност;
- ориентация към резултати;
- работа в екип;
- комуникативна компетентност;
- фокус към клиента;
- професионална компетентност;
- дигитална компетентност.
- Допълнителни изисквания и квалификация:
- предпочитана област на висше образование: социални, стопански и правни науки с професионално направление икономика или право;
- компютърни умения: Windows, MS Office, Internet, работа с правно-информационни продукти, свързани с работата на администрацията;
- познания в областта на местното самоуправление и местната администрация;
- познаване и ползване на нормативната база, използвана в работата на общинска администрация.
- Минимален размер на основната месечна заплата, определена за длъжността: 1000 лева.
- Начин на провеждане на конкурса:
- тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсна длъжността;
- интервю.
- Необходими документи за допускане и участие в конкурса:
- Заявление, съгласно приложение №3 към НПКПМДСл;
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен;
- Копия от документи, които удостоверяват продължителността на професионалния опит;
- Автобиография (европейски формат на CV).
- Място и срок за подаване на документите:
- Място за подаване: Общинска администрация-Ветово на адрес: град Ветово, ул. „Трети март“ №2, етаж 1, стая 1(Център за административно обслужване);
- Краен срок за подаване на документите: 28.07.2023 г., до 17:00 ч.
- Подаването на документите се извършва лично или чрез упълномощено лице.
- Документите по т. 7 може да се подават по електронен път, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
- При подаване на заявленията кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват от служителите, които са определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. В случай, че документите са подадени по електронен път, информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път.
- С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи.
- Заявления, които са подадени след изтичане на срока, посочен в т. 8 от настоящата заповед, не се регистрират.
- Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
- Място, където ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: информационно табло пред сградата на Общинска администрация-Ветово и официалния сайт на Община Ветово на адрес: https://vetovo.bg/
- Лице за контакт: Гюлсюн Мехмедова, телефон: 08161/22-53.